faq

VERZENDING EN LEVERING

Wat is de levertijd?

Dit is afhankelijk van de door jouw gekozen verzendmethode. Voor Instabox geldt: op ma-do voor 23.59 uur besteld = morgen in huis. Instabox levert jouw pakket van maandag tot en met vrijdag tussen 17.00 uur en 22.00 uur. Voor PostNL geldt: voor 22.00 uur besteld = binnen 1-2 werkdagen in huis. PostNL levert jouw pakket van maandag tot en met zaterdag. Let op: Instabox is op dit moment enkel nog beschikbaar voor Nederland (exclusief de Waddeneilanden). Rondom feestdagen kan bezorging door Instabox en PostNL wat langer duren.

Is verzending gratis?

Wij vragen een kleine vergoeding voor de verzending van jouw pakket. Voor Instabox bedraagt deze € 3,95, voor PostNL bedraagt deze € 4,95.

Ontvang ik een track and trace code?

Zodra je pakket bij onze vervoerders een aankomstscan heeft gekregen, ontvang je een Track & Trace link per mail. Bij Instabox is dit in de ochtend van de dag van bezorging.

Kan ik bij het bestellen kiezen voor een post nl afhaalpunt?

Het is op dit moment niet mogelijk om te kiezen voor een PostNL afhaalpunt. Wel is het bij PostNL in sommige gevallen mogelijk om via de track and trace link je levering aan te passen naar een afhaalpunt.

Kan ik het bezorgadres wijzigen als de bestelling al gedaan is?

Nee, dit is helaas niet mogelijk. Wij hebben snelle bezorging hoog in ons vaandel staan. Om deze reden gaan wij hier direct mee aan de slag na een bestelling, en is het daarna niet meer mogelijk wijzigingen aan te brengen.

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, wat nu?

Vervelend om te horen dat jouw pakketje nog niet is aangekomen. Het kan zijn dat hij bij jouw buren is bezorgd. Is dit niet het geval, maar geeft de track & trace aan dat het pakket is bezorgd? Dan kun je het beste even contact opnemen met onze klantenservice. Dit doe je via een e-mail naar info@casuallads.nl.

Bezorgen jullie in het buitenland?

Ja, wij bezorgen in het buitenland! De verzendkosten en levertijden verschillen per land. Een overzicht van de tarieven en levertijden vind je hier

BETALEN EN BESTELLEN

Hoe plaats ik een bestelling?

Top dat je graag iets bij ons wilt bestellen! Je plaatst een bestelling door de door jouw gewenste items in het winkelmandje te plaatsen. Vervolgens kun je via het winkelmandje naar de check-out gaan. Hier vul je jouw gegevens in en rond je de betaling af. Vervolgens gaan wij aan de slag om jouw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen.

IK HEB GEEN ORDERBEVESTIGING ONTVANGEN, WAT KAN IK DOEN?

Vervelend dat je geen orderbevestiging hebt ontvangen. Wanneer je zeker weet dat je in de juiste mailbox kijkt, zou je nog even je ongewenste mail kunnen checken. Mogelijk is de orderbevestiging hier terecht gekomen. Mocht je één uur na het plaatsen van je bestelling nog geen orderbevestiging hebben ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice via info@casuallads.nl.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Nee, het is in de meeste gevallen niet mogelijk om je bestelling te annuleren. Omdat wij jouw bestelling zo snel mogelijk willen bezorgen, gaan we hier direct mee aan de slag. Wij kunnen dan helaas geen wijzigingen meer aanbrengen. Je kan wel te allen tijde je bestelling binnen 60 dagen gratis retourneren.

Welke betaalmethodes kan ik gebruiken?

iDeal (Nederland)
Met iDeal kun je online betalen via de vertrouwde online betaalomgeving van jouw eigen bank.

Bancontact (België)
Belgische klanten kunnen gemakkelijk betalen met de fysieke kaart die gekoppeld is aan tegoed op een Belgische bankrekening.

Creditcard
Je kunt betalen met MasterCard, VISA of American Express. Wij werken met een uitgestelde creditcardbetaling. Het bedrag wordt pas afgeschreven als jouw bestelling geleverd is.

PayPal
PayPal is een wereldwijd online betaalsysteem dat particulieren en webwinkels gebruiken. Koppel je bankrekening of creditcard en betaal in enkele klikken met jouw PayPal rekening.

Riverty (voorheen Afterpay) 
Met Riverty shop je eerst en betaal je later. Bekijk, voel en probeer alles en betaal pas later. Met simpele retouren en flexibele betaalopties voor gemak en meer vrijheid. Zo simpel is het. Geen verborgen kosten, geen stress.

Sofort
Sofort geeft jou de mogelijkheid om direct te betalen vanaf je eigen bankrekening. Sofort Banking heeft een TÜV certificaat, waardoor veiligheid gegarandeerd is.

Kan ik veilig betalen?

Ja. Alle betaalmethoden die wij aanbieden zijn vertrouwde online betaalmethoden. Op deze manier zorgen wij ervoor dat jij je geen zorgen hoeft te maken over de veiligheid van jouw betaling.

Hoe kan ik mijn kortingscode / giftcard inleveren?

Plaats de producten die je wilt bestellen in je winkelwagen. Klik vervolgens op verder om naar de kassa te gaan. Tijdens het afrekenen onder het kopje besteloverzicht is het mogelijk om je kortingscode/cadeaukaart in te wisselen.

IS CASUAL LADS BETROUWBAAR?

Ja, alle producten die wij verkopen zijn echt. Wij zijn een officiële reseller van alle merken die wij aanbieden. Op Trustpilot scoren wij gemiddeld een 4.8 / 5. Tevens bieden wij je de mogelijkheid om achteraf te betalen. Reviews van onze klanten kun je hier bekijken.

RETOURNEREN

HOE RETOURNEER IK EEN ARTIKEL?

Je kan binnen 60 dagen alle artikelen aan ons retourneren op voorwaarde dat het artikel/de artikelen in goede conditie worden geretourneerd. Dit houdt in dat de artikelen niet beschadigd, vuil, gewassen, gewijzigd of gedragen zijn en dat alle labels of etiketten nog aan/op het artikel zitten. Bij elke bestelling ontvang je een pakbon. Stuur de pakbon altijd mee met je retourzending. Zonder pakbon kunnen wij jouw retour helaas niet accepteren.

Retourneren doe je gemakkelijk via www.casuallads.nl/retouren

Vul je ordernummer en e-mailadres in, selecteer één of meerdere artikelen en kies vervolgens de reden van retourneren. Na het invullen van jouw gegevens kun je kiezen uit verschillende vervoerders. De beschikbare vervoerders zie je op de webpagina. Vervolgens kun je jouw retourlabel aanmaken en downloaden, zodat je jouw retourzending daadwerkelijk kunt laten opsturen. Zodra je retourzending is verwerkt, ontvang je van ons bericht.

KAN IK EEN ARTIKEL RUILEN VOOR EEN ANDERE MAAT?

Nee, het is helaas niet mogelijk om je artikel te ruilen voor een andere maat. Wanneer je toch een andere maat nodig hebt, raden wij aan je bestelling te retourneren en een nieuwe bestelling met de juiste maat te plaatsen.

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?

Nee! Retourneren doe je helemaal gratis via www.casuallads.nl/retouren

Ik heb geen retourformulier ontvangen?

Dat klopt, het bijvoegen van de meegestuurde pakbon is voldoende.

Tot wanneer kan ik een artikel retourneren

Je kunt je bestelling tot 60 dagen na ontvangst van je order retourneren.

Wanneer ontvang ik mijn centen terug

Na ontvangst controleren wij de retourzending. Wanneer de retourzending goed is bevonden zullen wij het bedrag inclusief verzendkosten binnen 10 werkdagen naar je crediteren. Normaal gesproken verwerken we je retour namelijk binnen 5-7 werkdagen na ontvangst. Vervolgens zorgen wij ervoor dat je binnen enkele dagen je geld ontvangt op de rekening waarmee betaald is.

Kan ik alle artikelen retourneren?

Alle artikelen, met uitzondering van hygiëne producten (zoals mondkapjes) kunnen geretourneerd worden.

Wat zijn de retourvoorwaarden

De bestelling dient binnen 60 dagen na ontvangst aan ons geretourneerd te worden. Uiteraard dient het artikel / de artikelen in goede conditie te worden geretourneerd. Dit houdt in dat de artikelen niet beschadigd, vuil, gewassen, gewijzigd of gedragen zijn én dat alle tags, labels of etiketten nog aan/op/over het artikel zitten. Tevens dient de meegestuurde pakbon geretourneerd te worden.

Er is iets mis met mijn artikel, wat nu?

We werken uitsluitend met merken die bekend staan om hun kwaliteit. Het kan desondanks gebeuren dat een item niet helemaal in orde is. Leg het probleem aan ons voor via het contactformulier op de site of per e-mail, dan zullen we een passende oplossing voor het probleem aanbieden. Beloofd.

Ik heb een verkeerd / beschadigd artikel ontvangen, wat kan ik het beste doen?

Neem altijd (binnen 5 dagen na ontvangst) contact op per mail via info@casuallads.nl. Stuur indien nodig foto’s mee en verstuur altijd het ordernummer mee. Wij zullen je een passende oplossing bieden.

Zoek in onze winkel

Mijn winkelwagentje