Nederland:
- Standaardbezorging: € 4,95
(voor 22.00 uur besteld, morgen in huis. (maandag - vrijdag) - Avondbezorging: € 5,95
(voor 22.00 uur besteld, morgenavond in huis. (maandag - vrijdag) - Same Day Delivery: € 8,95
(op werkdagen voor 10:30 uur besteld, zelfde dag in huis)
België:
- Standaardbezorging: € 4,95
(voor 22.00 uur besteld, vandaag verzonden. (maandag - vrijdag) - Avondbezorging: € 6,95
(voor 22.00 uur besteld, vandaag verzonden. (maandag - vrijdag)
Levering binnen 1-2 werkdagen.
Duitsland:
- Standaardbezorging: € 5,95
(levering binnen 1-3 werkdagen)
Retourneren:
- Gratis retourneren binnen Europa.
Voor de levertijden van andere landen verwijzen wij je graag door naar deze pagina.
Waar kunnen we je mee helpen?
Verzending & levering
Is er gratis verzending?
Ja! Bij bestellingen boven de €100,- krijg je gratis verzending. Voor bestellingen onder de €100,- vragen we een kleine bijdrage van €4,95 voor de verzendkosten. Dit geldt voor Nederland, België en Duitsland.
Wat is de levertijd?
Bestel je op werkdagen voor 22:00 uur, dan heb je normaal gesproken je bestelling morgen al in huis. Voor België bedraagt de levering meestal 1-2 werkdagen en voor Duitsland ongeveer 1-3 werkdagen.
Houd er rekening mee dat we afhankelijk zijn van de vervoerders en geen garanties kunnen geven. Tijdens feestdagen of drukke periodes, zoals Black Friday, kan het soms iets langer duren.
Bezorgen jullie in het buitenland?
Ja, wij bezorgen in het buitenland! De verzendkosten en levertijden verschillen per land. Een overzicht van alle landen, tarieven en levertijden vind je onder het kopje internationale zendingen.
Kan ik kiezen voor een afhaalpunt?
Het is op dit moment niet direct bij het afronden van je bestelling mogelijk om te kiezen voor een DHL afhaalpunt. Wel is het bij DHL, bij leveringen in Nederland, in sommige gevallen mogelijk om via de track and trace link je levering aan te passen naar levering bij een DHL ServicePoint, levering bij de buren of levering bij een plek rondom je huis. Dit is niet mogelijk bij leveringen in België.
Kan ik het bezorgadres wijzigen als de bestelling al gedaan is?
Nee, dit is helaas niet mogelijk. Wij hebben snelle bezorging hoog in ons vaandel staan. Om deze reden gaan wij hier direct mee aan de slag na een bestelling, en is het daarna niet meer mogelijk wijzigingen aan te brengen.
Garantie & klachten
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, wat nu?
Vervelend om te horen dat jouw pakketje nog niet is aangekomen. Het kan zijn dat hij bij jouw buren is bezorgd. Is dit niet het geval, maar geeft de track & trace aan dat het pakket is bezorgd? Dan kun je het beste even contact opnemen met onze klantenservice. Dit doe je via een e-mail naar info@casuallads.nl.
Ik heb een verkeerd / beschadigd artikel ontvangen, wat kan ik nu het beste doen?
Neem altijd (binnen 7 dagen na ontvangst) contact op per mail via info@casuallads.nl. Stuur indien nodig foto’s mee en verstuur altijd het ordernummer mee. Wij zullen je een passende oplossing bieden.
Er is iets mis met mijn artikel, wat nu?
We werken uitsluitend met merken die bekend staan om hun kwaliteit. Het kan desondanks gebeuren dat een item niet helemaal in orde is. Leg het probleem aan ons voor via het contactformulier op de site of via een e-mail naar info@casuallads.nl, dan zullen we een passende oplossing voor het probleem aanbieden. Beloofd.
Bestellen & betalen
Hoe plaats ik een bestelling?
Top dat je graag iets bij ons wilt bestellen! Je plaatst een bestelling door de door jouw gewenste items in het winkelmandje te plaatsen. Vervolgens kun je via het winkelmandje naar de check-out gaan. Hier vul je jouw gegevens in en rond je de betaling af. Vervolgens gaan wij aan de slag om jouw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen.
Ik heb geen orderbevestiging ontvangen, wat kan ik doen?
Vervelend dat je geen orderbevestiging hebt ontvangen. Wanneer je zeker weet dat je in de juiste mailbox kijkt, zou je nog even je ongewenste mail kunnen checken. Mogelijk is de orderbevestiging hier terecht gekomen. Mocht je één uur na het plaatsen van je bestelling nog geen orderbevestiging hebben ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Nee, het is in de meeste gevallen niet mogelijk om je bestelling te annuleren. Omdat wij jouw bestelling zo snel mogelijk willen bezorgen, gaan we hier direct mee aan de slag. Wij kunnen dan helaas geen wijzigingen meer aanbrengen. Je kan wel te allen tijde je bestelling binnen 60 dagen gratis retourneren.
Welke betaalmethodes kan ik gebruiken?
iDeal (Nederland)
Met iDeal kun je online betalen via de vertrouwde online betaalomgeving van jouw eigen bank.
Klarna Achteraf Betalen
Klarna is een betaalmethode waarmee je gemakkelijk en veilig tot 30 dagen achteraf kunt betalen. Hierdoor kun je eerst de artikelen passen en vervolgens betalen nadat je tevreden bent.
Klarna in 3 delen
Met Klarna in 3 delen kun je jouw betaling opsplitsen in drie gelijke delen, zodat je in termijnen kunt betalen.
Bancontact (België)
Belgische klanten kunnen gemakkelijk betalen met de fysieke kaart die gekoppeld is aan tegoed op een Belgische bankrekening.
Creditcard
Je kunt betalen met MasterCard, Maestro, VISA of American Express. Wij werken met een uitgestelde creditcardbetaling. Het bedrag wordt pas afgeschreven als jouw bestelling geleverd is.
PayPal
PayPal is een wereldwijd online betaalsysteem dat particulieren en webwinkels gebruiken. Koppel je bankrekening of creditcard en betaal in enkele klikken met jouw PayPal-rekening.
Sofort
Sofort geeft jou de mogelijkheid om direct te betalen vanaf je eigen bankrekening. Sofort Banking heeft een TÜV-certificaat, waardoor veiligheid gegarandeerd is.
Kan ik veilig betalen?
Ja. Alle betaalmethoden die wij aanbieden zijn vertrouwde online betaalmethoden. Op deze manier zorgen wij ervoor dat jij je geen zorgen hoeft te maken over de veiligheid van jouw betaling.
Hoe kan ik mijn kortingscode / giftcard inleveren?
Plaats de producten die je wilt bestellen in je winkelwagen. Klik vervolgens op verder om naar de kassa te gaan. Tijdens het afrekenen onder het kopje besteloverzicht is het bij het kopje couponcode mogelijk om je kortingscode/cadeaukaart in te wisselen.
Is Casual Lads betrouwbaar?
Ja, alle producten die wij verkopen zijn echt. Wij zijn een officiële reseller van alle merken die wij aanbieden. Op Trustpilot scoren wij gemiddeld een 4.8/ 5. Tevens bieden wij je de mogelijkheid om achteraf te betalen. Reviews van onze klanten kun je hier bekijken.
Retourneren
Hoe retourneer ik een artikel?
Je kan binnen 60 dagen alle artikelen aan ons retourneren op voorwaarde dat het artikel/de artikelen in goede conditie worden geretourneerd. Dit houdt in dat de artikelen niet beschadigd, vuil, gewassen, gewijzigd of gedragen zijn en dat alle labels of etiketten nog aan/op het artikel zitten. Bij elke bestelling ontvang je een pakbon. Stuur de pakbon altijd mee met je retourzending. Zonder pakbon kunnen wij jouw retour helaas niet accepteren.
Retourneren doe je gemakkelijk via www.casuallads.nl/retouren
Vul je ordernummer en e-mailadres in, selecteer één of meerdere artikelen en kies vervolgens de reden van retourneren. Na het invullen van jouw gegevens kun je kiezen uit verschillende vervoerders. De beschikbare vervoerders zie je op de webpagina. Vervolgens kun je jouw retourlabel aanmaken en downloaden, zodat je jouw retourzending daadwerkelijk kunt laten opsturen. Zodra je retourzending is verwerkt, ontvang je van ons bericht.
Is retourneren gratis?
Ja! Retourneren doe je helemaal gratis via www.casuallads.nl/retouren
Ik heb geen retourformulier ontvangen?
Dat klopt, aan het retourlabel dat je via ons retourportaal hebt aangemaakt, kunnen wij zien van wie de zending afkomstig is. Meld je retour daarom aan via www.casuallads.nl/retouren en maak daar het retourlabel aan. Zo kunnen we direct jouw retourzending identificeren.
Kan ik een artikel ruilen voor een andere maat?
Nee, het is helaas niet mogelijk om je artikel te ruilen voor een andere maat. Wanneer je toch een andere maat nodig hebt, raden wij aan je bestelling te retourneren en een nieuwe bestelling met de juiste maat te plaatsen.
Wanneer ontvang ik mijn centen terug?
Na ontvangst controleren wij de retourzending. Wanneer de retourzending goed is bevonden zullen wij het bedrag inclusief verzendkosten binnen 10 werkdagen naar je crediteren. Normaal gesproken verwerken we je retour namelijk binnen 5-7 werkdagen na ontvangst. Vervolgens zorgen wij ervoor dat je binnen enkele dagen je geld ontvangt op de rekening waarmee betaald is.
Retourvoorwaarden
Wat zijn de retourvoorwaarden?
De bestelling dient binnen 60 dagen na ontvangst aan ons geretourneerd te worden. Uiteraard dient het artikel / de artikelen in goede conditie te worden geretourneerd. Dit houdt in dat de artikelen niet beschadigd, vuil, gewassen, gewijzigd of gedragen zijn én dat alle tags, labels of etiketten nog aan/op/over het artikel zitten. Tevens dient de meegestuurde pakbon geretourneerd te worden.
Tot wanneer kan ik een artikel retourneren?
Je kunt je bestelling tot 60 dagen na ontvangst van je order retourneren.
Kan ik alle artikelen retourneren?
Alle artikelen, met uitzondering van hygiëneproducten (zoals mondkapjes) kunnen geretourneerd worden.
Zone 1
Netherlands, Belgium, Germany
Gratis verzending bij bestellingen boven de €100,-. Voor bestellingen onder de €100,- vragen we een kleine vergoeding van €4,95, dit geldt voor alle drie de landen. De levertijden zijn als volgt:
Nederland: 1 werkdag
België: 1-2 werkdagen
Duitsland: 1-3 werkdagen
Zone 2
Austria, Czech Republic, Denmark, France, Luxemburg, Poland
Shipping costs: €9,95
Delivery time: 2-4 working days
Track and trace: Yes.
Zone 3
Croatia, Hungary, Italy, Portugal, Spain, Sweden, United Kingdom
Shipping costs: €14,95
Delivery time: 2-5 working days
Track and trace: Yes.